Friday 27 February 2015

Kim Kardashian and Rita Ora wears same outfit to the same event: Who copied who

Here is that awkward moment when you get to an event and someone wore your look alike cloth! That was the situation Kim and Rita Ora found themselves in on Thursday night at  Mert & Marcus house of Love party to celebrate Madonna.
Kim arrived that the event first and as usual she had already made her fashion statement with the dress, only for the 24 year old singer Rita Ora to arrive at same event dressed in a similar pink Latex dress..
The question is now: who copied who?

1 comment:

  1. Gestern war ich verwirrt, dass ich Probleme mit der Erektion hatte, bevor ich mit einem heißesten Mädchen ins Bett ging, das ich mir jemals hätte vorstellen können. Jetzt hoffe ich, dass lange Erektionspillen, die ich hier gefunden habe, für mich nützlich sind und dass es nie wieder zu einer unangenehmen Situation kommt. Natürlich werde ich vor der Einnahme der Pillen einen Arzt aufsuchen, aber ich habe die Bewertungen gelesen und die Medikamente scheinen in Ordnung zu sein diese Seite

    ReplyDelete